سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه های درمان سرطان سینه

سرطان سینه

وضعیت سرطان سینه در اکثر کشورهای توسعه یافته دو برابر است. از یک سو، شیوع این تومور بدخیم پیشرو در زنان در حال افزایش است. اعتقاد بر این است که این به دلیل افزایش امید به زندگی است: از این گذشته، خطر ابتلا به سرطان با افزایش سن افزایش می یابد. در عین حال، نرخ بقای سرطان سینه در بیشتر کشورها در حال افزایش است. به لطف غربالگری، بیماری به طور فزاینده ای در مراحل اولیه تشخیص داده می شود، داروهای موثر جدید در دسترس هستند و تکنیک های جراحی در حال بهبود هستند. درمان موفقیت آمیز سرطان سینه شامل چندین روش است:

جراحی، درمان دارویی (شیمی درمانی و/یا هورمون درمانی و/یا درمان هدفمند - بسته به اینکه تومور به کدام یک از موارد فوق حساس است) پرتو درمانی.

از بین تمامی این روش ها امروزه تنها روش جراحی تنها روشی است که درمان کامل را تضمین می کند. افزودن تمام روش های دیگر برای بهبود نتیجه درمان جراحی سرطان سینه در نظر گرفته شده است و البته به صورت مجزا (بدون جراحی) نیز کمک می کنند، اما تضمین بسیار کمتری دارند.

سرطان سینه

دکتر علی حجت فلوشیپ فوق تخصص جراحی پستان در زمینه درمان سرطان سینه بسیار باتجربه است و برای درمان بیماران از تمام دانش و تخصص خود بهره می گیرد.

مطالب مرتبط:

علت سرطان سینه در زنان

سرطان پستان

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان