سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه


انواع مختلفی از جراحی های اصلاح سینه وجود دارد که مشکلات مختلفی را حل می کند از بزرگ کردن سینه گرفته تا فرم دهی به آن.


1. بزرگ کردن سینه (بزرگ کردن). این عمل برای بزرگ کردن غدد پستانی کوچک یا بازگرداندن حجم از دست رفته به دلایل مختلف طراحی شده است. برای این منظور از پروتز سینه مخصوص استفاده می شود.
2. کوچک کردن سینه (ماموپلاستی کوچک). برای اصلاح سینه های نامتناسب استفاده می شود. جراحی زمانی توصیه می شود که اندازه غدد پستانی باعث ناراحتی قابل توجهی شود: کمردرد مزمن، مشکل در تنفس در شب، نارضایتی از ظاهر سینه ها.
3. لیفت سینه (ماستوپکسی). به بهبود یا بازیابی شکل غدد پستانی در هنگام افتادگی (پتوز)، بلندتر شدن آنها و بازیابی حالت ارتجاعی کمک می کند.
4. اصلاح ژنیکوماستی. برای رشد پاتولوژیک غده پستانی در مردان انجام می شود.
5. جراحی های مکرر: کپسولوتومی، برداشتن یا تعویض ایمپلنت سینه. این جراحی ها برای اصلاح تغییرات سینه ای که ممکن است در طول زمان رخ دهد طراحی شده اند. عمل کپسولوتومی در صورتی انجام می شود که ایمپلنت بیش از حد با بافت همبند رشد کند که منجر به ناراحتی و بدتر شدن ظاهر سینه می شود.
6. اصلاح نوک سینه ها و آرئول ها. این نوع جراحی پلاستیک زمانی نشان داده می شود که بیمار اندازه یا شکل آرئول ها و نوک سینه ها را دوست نداشته باشد. اصلاح نوک پستان هم در ترکیب با بزرگ کردن سینه یا بلند کردن سینه و هم به صورت جداگانه انجام می شود.

جراحی زیبایی سینه
دکتر علی حجت فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان در زمینه انواع جراحی های زیبایی سینه دارای تجربه ی بسیاری است.

مطالب مرتبط:

علت سرطان سینه در زنان
سرطان سینه
لنف نود چیست؟