سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاثیرات جراحی زیبایی سینه بر سرطان سینه

تاثیرات جراحی زیبایی سینه بر سرطان سینه

سرطان سینه امروزه به دلیل تشخیص زود هنگام و افزایش آگاهی بانوان نسبت به این بیماری می توان بافت سینه را حفظ نمود اما افراد مبتلا به سرطان سینه که ممکن است به دلیل تأخیر در تشخیص یا درمان، قسمت زیادی از سینه درگیر سلول‌های سرطانی می شوند، ازینرو امکان نگه داشتن سینه با این شرایط وجود ندارد و تنها راه قطعی برای درمان، برداشتن کامل سینه است. بنابراین برای افزایش اعتماد به نفس بیمار و رهایی از افسردگی باز‌سازی سینه برای رهایی از نقص عضو بسیار تاثیر گذار است.

جراحی زیبایی سینه به‌ معنای بازسازی سینه از طریق افزایش حجم و رفع نواقص سینه بعد از سرطان سینه است که سال هاست بسیاری از خانم ها بعد از سپری نمودن بیماری سرطان و دستیابی به بهبودی کامل به آن تن داده اند.

هدف از انجام ترمیم سینه بعد از سرطان سینه

ترمیم سینه نوعی جراحی است که با هدف شکل ‌دهی مجدد ورفع نواقص و بهبود ظاهر سینه در خانم ها  پس از جراحی ماستکتومی یا برداشتن بافت پستان انجام می‌شود. ترمیم سینه پس از برداشتن پستان بخش لازمی از درمان کلی سرطان سینه برای حفظ روحیات بیمار محسوب می‌شود.

معرفی روش هایی برای ترمیم سینه بعد از بهبود سرطان سینه

- استفاده از پستان مصنوعی

- استفاده از پستان مصنوعی همراه با بافت‌هایی از بدن خود فرد

- استفاده از بافت‌های بدن فرد به تنهایی

زمان مناسب برای ترمیم سینه

درد سرطان سینه

درد علامت شایع اولیه سرطان پستان نیست، اما تومور می تواند باعث درد شود زیرا به بافت سالم اطراف فشار می آورد. سرطان پستان معمولاً با ایجاد درد پستان آغاز نمی شود، اما اگر از حد خاصی فراتر رود، می تواند دردناک شود. این درد ممکن است حین لمس احساس شود.